luni, 5 septembrie 2011

Maraton Ciucas


Piticul intelept de pe umarul drept spune .."nu te duce ca nu te-ai antrenat in nici un fel si e un maraton cu multe portiuni alergabile. Tie iti plac mai mult urcarile mai abrupte". Dar pe umarul stang e un pitic blond capos de felul lui care spune un singur lucru "vei merge" :D. Asa ca am mers. Si a fost greu. Am tras de brate ca niciodata pentru ca picioarele nu ma tineau. Dar a fost si bine. De obicei se vorbeste de praguri  psihologice in legatura cu maratoanele si de vointa de a trece peste ele. Mintea care domina materia. La mine sunt doua categorii : lucruri pe care le fac cu tot sufletul si lucruri pe care le fac doar de dragul de a le face. De data asta am dat tot si mai mult de atat. Nu as putea insa sa spun ca a fost un efort de vointa. Am facut ceea ce am simtit. Am terminat cursa in alergare. Perfectionista din mine care mereu isi spune ca as fi putut sa merg mai bine a amutit de data asta. Pur si simplu sunt multumita :).