luni, 20 octombrie 2008

O aducere aminte

In ultimele doua weekenduri mi-am adus aminte. Cum e cu buclele, cu papuci noi de catarat.

Mai intai in Cheile Rasnoavei.  Coechipier...Catalin Pobega.



Un weekend linistit de refacere dupa maratonul PC. Imi propun din traseele clasice, bine pitonate din Peretele Animalelor. Pe cele mai usoare le-am facut de mai multe ori. Pentru cele mai grele e nevoie de un antrenament pe care nu-l am. Asa ca vor fi cele usoare.

Sambata Mielul cel Bland. O ascensiune fara istoric. 




Mergem cap schimbat. Catalin si-a luat aparatul cu el si in loc sa ma fileze pe mine isi face de lucru cu el... :)


Retragere eleganta prin rapel.




Catalin nu a mai facut traseele din zona. E entuziast si ar fi vrut sa mai facem unul. Dar eu sunt cam blazata. Le-am repetat de multe ori. Pana la urma lenea invinge si ne refugiem in fata unui bulz si a unui pahar de vin in restaurantul "de la colt".

Duminica Cangurul. Tot cap schimbat. 



Las ofranda un friend. Nu am vazut un inel si mana mi-a tremurat cand am pus friendul. L-am impins prea adanc in fisura. Am resimtit lipsa de antrenament si de trasee facute. Vremea a fost superba si aproape iti venea sa faci un plojon in marea de culori de sub tine.




Urmatorul weekend trebuia sa fie tot in Postavaru. Alt coechipier,Rudy Nagy, si planuri ceva mai ambitioase. Gasim si alta echipa cu masina proprie care merge tot acolo Cornel Sainu si Silvia. Ajungem in chei, iesim din masina ca sa mancam ceva, inghetam si facem cale intoarsa. Decidem sa migram catre sud, catre tarile calde. Imi iau pasaportul din zbor si mergem la Veliko Tarnovo, la vecinii nostri bulgari. Ajungem pe la 17. Nu mai e timp de catarat. Fac cunostiinta cu orasul in schimb. Partea veche este pitoreasca. 

Photo by Rudolf Nagy

A doua zi mergem la faleza. Nimic eroic. Fac cateva trasee mansa si muncesc ceva la ele. La sfarsitul zile simt ca am facut ceva si asta e bine....

Photo by Rudolf Nagy

Sfarsim ziua cu o vizita la "restaurantul romanilor".  Orasul este plin de romani. Nu prea am auzit limba bulgara...




Niciun comentariu: